News » Call of Duty: Black Ops – Patch 1.05 für PC veröffentlicht
News

Call of Duty: Black Ops – Patch 1.05 für PC veröffentlicht
21.01.2011 - 19:52 von kumite


Bild

In der vergangenen Nacht ist für alle PC-Spieler der Patch 1.05 für Call of Duty: Black Ops erschienen. Mit dem neuen Patch sollen unter anderem Exploits behoben werden, aber auch verschiedene Verbesserungen für die Stabilität wurden vorgenommen. Des Weiteren soll das Audio-Stottern auf diversen Systemen behoben worden sein. Alle Änderungen findet ihr in der Changelog.

PC Patch 1.05
• MP Audio stuttering on certain systems.
• Playercards sometimes not showing properly.
• Added three Private Match Server Settings: Team Change, Team-Up Period, and Keep Balanced Teams.
• Added Alternate Color Scheme for accessibility: Settings / Multiplayer / Player Name Indicator.
• Changed Team-Up Period countdown interval to 10 seconds.
• Combat Training sessions are no longer counted in Server Browser Unranked tab.
• Friends on your team will now show as blue on your minimap.
• Prevention of various exploits.
• Objective markers localized for all languages.
• Various stability improvements


Quelle: offizielles Call of Duty-Forum, CoDInfobase
Keine Kommentare News empfehlen Druckbare Version nach oben